veckans vader!

 

Igar fick jag brev fran EF igen, denna gang var det ett tjockt kuvert fyllt med bl.a. mina flygbiljetter och lite annat smatt och gott! To be honest laste jag inte ens vad det stod for da skulle jag nog borjat grata. Sa jag la det pa mitt skrivbord och lat det liggar dar. Igar hade jag mitt moot court case - final da man maste kla upp sig och greja! Jag var justice och jag fick full credit for att jag fragade 10 fragor eller mer. Detta betyder att aldrig mer behover jag gora nat for government! Thank you God! Idag hade jag en in class essay i engelska och imorgon ar det multiple choice som galler. Kan inte fattttta att det snart slut. Kanns som att det ar det enda jag skriver om nufortiden men det ar ju sant. Om en vecka hamtar jag upp mamma. Imorgon ar typ bara en chill dag sen ar det GRADNIGHTTTT! Kom nyss hem ifran Mallory, vi stekte ute vid hennes pool. Ar helt stort trott fortfarande efter helgen. Ska typ ta en nap nu. INGA LAXOR ♥ tack tack tackkkkkk alla larare!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snart kommer du hem!! <3 <3

2011-05-25 @ 21:49:31
Postat av: mamma

Alltså, det är lite svårt att packa..... Vi har 5-6 grader varmt (som i ett kylskåp ungefär!)och man ska försöka tänka HETT! Hur ska kroppen fixa den här omställninge? Hmm.

2011-05-27 @ 08:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0