the river





En massa bikinibilder har det blivit nu, sorry bout it. HEHE. Annars da, igar efter skolan chillade jag och manniskorna pa bilderna + nagra till at the river. Fan vad nice det var alltsa, haha. Det ser ju inte direkt fancy ut men det var as roligt. Vattnet ar as varmt.
Efter pa kvallen sa akte jag och mina tjejor ut pa aventyr och vi hittade Emma och Benedicte mina fina vanner. En annan kille som hette John hittade vi ocksa och en massa andra manniskor. Idag vaknade jag upp hos Erica sen komjag hem och sov tills tva typ. Det ar inte okej att sova 3 timmar per natt.
Vad har jag gjort idag annars? Pratat strunt med kompisar och med en fin. Ikvall ska jag ut till the river igen, dar det ar theme party "hot and wet" haha sa himla typiskt killarna att komma pa det. Idag ar det en vecka kvar tills min prom! Jag ar sa himla taggad! Nasta vecka ar fylld med finals och test. Ugh. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman, du vet att jag älskar dig. MEN det måste väl finnas mer än snygga killar att skriva om? ;))



Är nyfiken på varför ni firade 5:e maj, vad innebär det?

2011-05-08 @ 08:54:31
Postat av: Sofia

Vem är "en fin"??

2011-05-08 @ 19:39:41
URL: http://kreuzbergliving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0