iPhone pixxxxxx




Lite charmiga bilder sadar som jag tog igar. Framsidan av my binder som jag bar omkring pa HELA tiden varje dag. Ett fint litet meddelande som min kompis Adrian skrev till mig kan ni ocksa se dar. Dom andra bilderna ar fran the locker room igar during 7th period. (Ja spegeln ar smutsig) Det ar sa underbart skont vader ute. Idag var det 37+. Svettades som en gris. Fick aven 873984729 komplimanger for min tan. Fragor som "Is that a real tan?" fick jag  hora hela dagen lang haha. Ganska roligt faktiskt. Idag fick jag aven reda pa att min kare van ro ro (Rogan) som ar jattevimsig hade glomt bort att lamna in mina papper for hans prom sa det blir ingen prom for mig i helgen. DOCK ar jag inte ledsen for jag hade inte kopt klanning eller betalat nanting sa nu kan jag lagga ut mer pengar pa MIN PROM :) Jag ar sa sjukligt taggad for nasta helg sa det finns inte ord!!!! Har precis suttit och pratat med min alskade Gabbbbyy, i en timme. Fina manniska.
Idag fick jag tillbaka my paper som jag lamnade in nar jag kom hem fran Hawaii och jag hade fatt 150/150 pa!! Jag ar sa himla glad. Jag var en av de fa som faktiskt fick sa hogt betyg. "Excellent done!" stod det med stora bokstaver. Nej men TACK Mr. Rodriguez!! Sen idag sa hade vi ett prov i Government (som vanligt) men idag fick vi anvanda vara notes till provet! holy moly vad glad jag blev. Finfin dag har det varit. Imorgon ska det bli 96 grader fahrenheit eller hur man nu stavar dettt. Svettttigt :))) Nu ska jag gora bajslaxor och sjunga till Veronica Maggio. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frish

Hahah jag ´har också fått komplimanger för min "tan" som du säger, har nog aldrig hänt förut. Men precis som du så ska jag plugga nu - LOVE IT!

2011-05-05 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0