yearbook night, the hangover part 2 and GRADNIGHT






Bilder fran gradnight!! Jag ar helt utmattad med tanke pa att jag, Erica, Nic, Dom, Connor, Brandon, Joey and Chris gick och sag the midnight showing of The Hangover part 2 i onsdagskvall och kom hem runt tre pa torsdagsmorgonen och sen skola pa det SEN ivag till SIG FLAGS MAGIC MOUNTAIN FOR GRADNIGHT!  Ah vilken bra film forresten! Skrattade non stop och jag fick ga med mina fina fina vanner.

Traffade aven pa Samuel, Trent, Rogan and Mason i biosalongen! Och Anjali! Alla mina basta typ! I alla fall vad filmen as rolig och jag gillade den battre an den forsta haha. Men nu GRADNIGHT!! Sa efter att jag tagit mina sista finals igar (antligen klar med allt som heter skola haha) sa akte jag och Erica och bytte om sen traffades alla som skulle till gradnight! Taggggga som fan och sa att alla pa bussen och hade as roligt i ca 3 timmar sen var vi framme tllsammans med tva andra skolor vilket innebar 5000 ungdomar pa HELA six flags, fattar ni hur underbart det var? Typ inga koer eller nat! Langsta tiden vi vantade var i en timme och femton minuter. Helt underbart ju! I alla fall sa akte massa massa different rides, helt sjukt roligt! Akte en som min kara mor skulle DOTT om hon hade akt haha, den hette Tsa tsu, for den som inte har ett liv kan ni googla den. Helt stort rolig. Ah helt underbart! Den oversta bilden togs imorse klockan 5 och som ni kan se sa har solen borjat ga upp igen. Den understa bilden ar tagen runt halv tre da vi tog en lite paus for vi var helt slut. Haha, vi var alla hela hyper och skrattade och hade sa roligt och made fun of Justin for buying pizza for $11. Haha, ah. Jag alskar mina vanner♥

Kom i alla fall hem runt halv nio imorse till skolan dar second period borjade. Ah det var sa sorgligt att saga hejda till alla under classmen som jag inte kommer traffa igen ifall dom inte kommer pa graduation i onsdags. Eftersom the yearbooks are out now, sa hade vi the yearbook distribution night i onsdags (innan bion saklart hehe) och eftersom jag var med och gjorde the yearbook sa jobbade jag och mina vanner i nan timme sen gick jag in och signade en massa yearbooks och en massa massa vanner signade min yearbook. Vill bara borja grata nar jag laser allt fint som alla har skrivit. Borjade grata nar jag laste vad Joey hade skrivit. Forsoker att inte lasa allt vad alla har skrivit, vill typ lasa sen.

Idag har jag och Erica sovit HELA dagen. Vaknade kvart over 6. Far se vad vi hittar pa. Kanske the drive-in eller nat far se. Jag ar ALLDELES for trott for party. Sen har jag traningsvark och ont i hela kroppen. A bad case of six flags hangover som Erica sa haha. Mamma kommer snart hit! AAAAH JAG KAN KNAPPT VANTA! Ah vad jag langar.
Massa pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0