basta helgen nagonsin!



Mobilbilder ar alltid vackra, speciellt kvalllen. I alla fall sa jag gett upp att vara fin pa bild sa jag gor ALLTID en pussmun. Helt gaaaaaalen helg fran borjan till slut! Allt jag kan saga att jag vill aldrig aka hem (mest for jag inte har en peace biljett cut cut cut) och att mina vanner ar de basta nagonsin. Kan saga att denna helg ar i top 3 for basta helger nagonsin. Har dansat rumpan av mig, bokstavligen och har traningsvark i hela kroppen. Nu sitter jag och jobbar pa mitt moot court case for finals week som borjar imorgon. Forra veckan var varan sista hela vecka... Helt sjukt! Vi seniors har finals week denna vecka, sen nasta vecka ar det finals for alla andra haha. Uppkommande tva veckor ser ut sahar:

Mandag: Finals + lunch med Maddie & Haley
Tisdag: Finals + lunch med Megan (sssssaknar henne jattemyckett)
Onsdag: Finals + lunch med Anjali + yearbook distribution!!
Tordag: Finals + GRAD NIGHT!!!!  Lamnar skolan runt 5-6
Six Flags Magic Mountain heeeeeeela natten
Fredag: Kommer tillbaka till skolan runt 7-8 pa morgonen och ar LEDIG resten av dagen. Aaayyee!
Lordag-Sondag: Planer med vanner
Mandag: LEDIG fran skolan memorial day + Mallorys grad party pa kvallen
Tisdag: Senior Breakfast + senior speaker  + MAMMA KOMMMMMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onsdag: Graduation Practice 8.30-??
Torsdag: GRADUATION!!! 
Fredag: Sober Gradnighttttt


ASSA VA? Kan ni fatta?  

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en utmärkt vecka! Och nu är det bara några dagar kvar tills vi ses. Ska bli så skönt att få hem dig sen igen, och så himla kul att träffa dina kompisar och se din skola. Can't wait!

2011-05-27 @ 08:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0