mer prombilder!




Sen finns det saklart fler pa facebook for den som ar van med mig. Ah prom var heeeelt underbar!!! Vi var 35 st. i min grupp, och vi alla akte i en stor fet party bus med en stripper pole. Jag har fortfarande traningsvark i benen efter allt dansande pa bussen. Dansen var rolig! Vi holl ju till i en Adventure Park sa det fanns go carts, lazer tag, video games, och massa annat. Roligast pa hela kvallen var the party bus haha, oj assa alla dansade som galningar nar vi akte runt i den. Tror vi dansade dar i lite mer an fyra timmar. Nar bussen slappte av oss sa akte vi och bytte om sen till Denny's som har oppet 24hrs ca 15 st sen kom det fler folk, vi at sen begav vi oss till varan kompis Morgan dar det var parrty. Jag och Erica kom hem halv fem pa morgonen hihi. ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt! :)

2011-05-19 @ 09:46:18
Postat av: Matilda

Åh vad fin du var! :) Du får berätta allt i sommar. Puss

2011-05-19 @ 21:39:39
URL: http://ityskland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0