I gotta pocket, gotta pocket full of sunshine

Kom precis hem fran Mallorys graduation party dar jag har spenderat kvallen med mina basta vanner och min framtida man (Mallorys lillebror) Ah nu horni, nu leker livet, om inte ens ett dygn far jag traffa mamma, biljetter till peace ar fixade, och jaa allt kanns bara helt underbart! Min 4-day weekend har varit jattebra, har varit pa en kb, inte sovit hemma sen i onsdags, haft sleepovers, gratit av skratt, stadat, hittat klanning till graduation och en massa annat. Imorgon ar det senior activity day vilket innebar senior breakfast och senior speaker, sen slutar vi runt tolv och da ska jag och Larissa aka till L.A for att hamta upp mamma, Mats och Harald sa det betyder from now on kommer jag inte ha tid med nagon dator eller blogg sa det har kan nog bli sista inlagget tills jag kommer hem till Sverige. Ar inte helt saker men det kan bli sa. Tankte dela med mig av nagra bilder fran kvallen. PUSSSSS











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0