kara mamma och pappa....


....VARFOR bor inte vi i Californien, har en pool i bakgarden och har sol 24/7?
Undrar bara. Detta gjorde jag efter skolan idag med Mallory. Hade en sista simtavling, men hoppsan jag ar en rebell sa jag struntade i att ga. Jag ar DONE med simningen, vill bara spy nar jag tanker pa det. Idag var det CINCO DE MAYO!!! femte maj for den som inte kan spanska, himla bra dag. At ingen frukost av misstag men i third period sa at vi hela lektionen haha, jag alskar Mrs. Shoop's class.
Efterat var  jag ju jattematt sa da behovde jag inte ata pa lunchen = sparade pengar till prom.
Assa jag ar sa jakla taggad! Har varldens finaste date, kommer umgas med alla mina fina vanner i en gigantisk party bus, med en strip pole hahaha, och sa lyser golvet! Sa jakla taggad. Imorgon ska det som idag blir 37+ igen och jag ar taggad, det var sa, ursakta spraket, jaavla varmt idag. Jag alskar sol och varme. Nu efter att ha "gjort" laxor hela kvallen ska jag prata med nan fin och sen sova. Jag ar trott. Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0