fredag den 13:e


Igar efter skolan akte jag Erica och Mallory och got our nails done! Jag valde Fransk Manikyr for jag tycker det var finast! Efter vi hade fixar naglarna sa fargde jag Mallorys har, (forst blev det rott,,hahahahha) sen akte jag och Erica till Michaels och Target for att kopa lite smatt och gott. Vi bestamde oss utanfor Michaels att under hela tiden vi var darinne sa skulle vi sjunga ALLT istallet for att prata. Vilket vi gjorde. Skrattade sa vi grat. Ah herregud vad roligt. Erica sjong nar hon betalade i kassan och spelade in det. HAHAH sa jakla roligt. Sen fargade jag i alla fall Ericas har och sant och pluggade infor min andra gov. final som jag tog idag. Imorgon ar det PROOOOM!!!! Jag ar sa sjukligt taggad, det finns typ inte ord!! Ikvall ska jag bara chilla med vanner antagligen, eftersom det ar imorgon det ar PAAAAAARTY!

Kommentarer
Postat av: Bosse pappa

Jag älskar dig och hoppas att du har a good time. Puss.

2011-05-14 @ 18:13:54
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/
Postat av: AGNESS

åh så fint!! HA DET BÄST PÅ PROOM!!

2011-05-15 @ 17:13:10
Postat av: Ebba

Superfina naglar! Det här kommer låta väldigt fel men du har fina händer! :)

2011-05-15 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0