det ar fest hos mig ikvall, hela varlden ar min



Hemkommen ifran sacramento for nan timma sen, nu sitter jag och lyssnar pa maggio och mailar Emma tillbaka. Det tar typ en timme att skriva tillbaka for vara mail ar milslanga hihi. Igar sa var jag gone innan tio pa kvallen. Somnade i en underbart skon och stor sang. Varat hotelrum var jattenice. Freddys crew team gjorde jattebra ifran sig idag ocksa, dom beat UCSD som vad malet. Glomde helt bort att det var valborg igar haha, tank vad mycket jag glommer bort nar jag glommer bort nar jag ar har. Idag ar det i alla fall forsta maj, om 16 dagar fyller min fina syster Sofia ar.

Om fyra dagar har jag mitt sista swim meet.
Om en vecka ar det Wests' prom.
Om tva veckor har jag min senior prom!!!!!!
Om tva veckor ar det finals week.
Om tre veckor ar det gradnight.
Om en manad kommer mamma hit.
Om en manad + 1 dag ar det Graduation.
Om en manad + 22 dagar kommer jag hem.

:( Jag vill inte aka hem.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja...Ich bin schon 22 jahre alt ;)

2011-05-03 @ 14:06:33
URL: http://kreuzbergliving.blogspot.com
Postat av: Lisa

Har låst bloggen, skicka ett mejl om du vill fortsätta läsa!



puss

2011-05-03 @ 17:15:30
Postat av: sarrre

Wiiie snart hemma!! hihi. jo klart du vill hem mysis, vara med mig hihi! puss saknar dig!

2011-05-09 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0