say you're independent, get it from your mama

Kara Dagbok. Idag har det varit en alldeles utmarkt dag. Vaknade hemma hos min bastis Erica i hennes nystadade rum som jag stadat kvallen innan. Hon ar namligen valdigt stokig av sig och har klader OVERALLT sa da kande jag sahar, Kajsa fixar! Akte hem till mig och fick prata med min fina mamma pa telefonen och prata massa strunt. Sa pratade jag aven med Isse litegranna och det var mysigt. Runt tva-tre tiden kom min van Mallory till mig och vi akte och shoppade, jag har inte kopt ett nytt kladesplagg till mig sjalv sen i slutet av januari sa jag kande att det var dax. Kopte ju i och for sig en t-shirt som det star HAWAII pa, men jag tycker inte att den gills. Sen efter nagra timmar av shopping akte jag hem och chillade med min host bro och Erica. Vi at pizza och dog lite smatt pga killen som levererade den. Runt halv nio akte vi till Ericas hus dar vi gjorde oss i ordning. Sen hamtade Mallory upp mig, Erica och Maddie och akte sedan vidare till  Myles hus, dar vi hamtade upp han, Erick och Franky och for sedan vidare till The River!! (Ja vi var 8 st i en bil for 5, bad bad kids) Jag tror vadergudarna har hort mina boner for nu blev det helt plotsligt mycket varmare. Vilket jag verkligen gillar maste jag saga, dagboken. At the river fick jag traffa en massa fina vanner som jag inte har sett pa flera veckor och bara hade det trevligt. Kom hem ca. en timme sen och nu ska jag ta mig nagot att ata och sedan, sa ska jag sova. Hoppas inte Frida och alla andra som jag ska skypa med imorgon har glomt bort det. Nattis


flickr

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha sluuuuutaaa :'(

2011-03-29 @ 10:00:38
URL: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0