all that I wanted was you




Jag ber om ursakt for min daliga handwriting MEN till min ursakt sa ar det bara jag som ser min almanacka och det ar ju mest for min egna skull. Idag kan ni ju se (om ni kan lasa forstas) vad jag har haft for mig.
  • Betalat for gradnight
  • Visat upp projekt i engelskan
  • Tagit quizz i engelska (pa 26 ord jag aldrig i hela mitt liv har sett forut)
  • Tagit CH 4 quizz i Government. (30 st fragor)
  • Lamnat in APPARTS #4
  • Tagit det SVARASTE provet i hela mitt liv i Gov. (ca. 60 st fragor on the Constitution och The Bill of Rights)
De papprena pa oversta bilden ar arbeten vi har fatt tillbaka den har manaden i Government. Liiite papper huh? Typ 89289452 st arbeten pa 21 dagar. FINFINT vettuu. Igar sa regnade det fran morgon till imorse. Non stop. Sporegn heeeela tiden. Jattemysigt faktiskt hihi.

Kommentarer
Postat av: frish

bara så du vet såsäger man inte att man "tar" ett prov på svenska man säger "skriver" eller "gör"

puuuuuussss

2011-03-22 @ 07:22:50
Postat av: Bosse pappa

Du verkar inte ha några fritidsproblem.Puss

2011-03-22 @ 15:11:57
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0