when I'm feeling sad and grey can you make it stop

Haha nu har jag sovit i en herrans massa timmar. Åh vad underbart det var. I alla fall så pratade jag med min fina vän Maddie på fb och så frågade jag hur bilderna blev för yearbook och att jag var bummed att jag inte kunde vara med, då skriver hon:  "and um.. do you really think we'd take them without you? no. (:" Det gjorde min dag så himla mycket bättre. Vad himla gulligt av dom! Och mina pengar för gradnight som var due idag är också lugnt, för dom ba, nej du har ju betalat deposit redan så du är good to pay first thing Monday! Så det är jag också jätteglad för. Min käre vän Joe har några kompisar där han bodde förut som har ett band/grupp och dom är verkligen JÄTTEBRA, dom finns på iTunes, kolla upp One Direction och så min favoritlåt 2012. Dom är jätteduktiga. Köpte en låt med dom idag hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0