Utkast: Mars 18, 2011

Igår gick jag till skolan igen, då det var St. Patrick's Day då alla ska ha på sig grönt annars får man nypas jättehårt, i hopp om att jag hade blivit frisk, och gjorde allt som vanligt. 2:15 satt jag på bussen till El D för vårat swim meet, som jag skulle simma i. (Ja jag är dum, varför i hela världen skulle jag simma om jag är sjuk?) I alla fall kommer vi dit, värmer upp och allt. Tävlingen börjar och det börjar med IM relay's. Jag simmar 50 m frisim och det gick fint. Sen strax efter simmar jag 200 m frisim. När jag kom ut, var jag utmattad, jag var helt svag och det svartnade framför mina ögon och jag kunde knappt stå up.  Out of shape hade ju en del av det, men jag höll på att spy och usch, har aldrig varit med om liknande. Kunde inte andas eller nånting.
Mitt simlag är helt underbart och hjälpte mig och så var älskade Michelle där (Nic's mamma) som är doktor-sjuksyster-nånting och tog hand  om mig. Allt snurrade och jag kunde inte stå upp. LÄSKIGT! Simmade inte nåt mer, såklart hehe, och fick ligga ner för att allt snurrade. När Nicole hade simmat klart åkte jag med dom till mina favorit  familjer där vi firade St. Patrick's Day, eftersom familjerna ursprungligen kommer ifrån Irland. Det var så himla mysigt! Findukat och allt! Jag älskar att spendera tid med dom där två familjerna. Joe och Nic är kusiner för den som hade missat det. I allafall så somnade jag på en gång när jag kom hem och nu idag har jag varit hemma. BLÄÄ! Jag orkar inte vara hemma. Jag har missat så himla mycket. Eng. quizz + project, Gov. test x2 om The Constitution & Bill of Rights + inlämningsuppgift, $70 till min gradnight, ta bilder för yearbookklassen. Fml. :(
Nu ska jag i alla fall bli frisk  och sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0