unrequited love

Kooooooolt, tack moderjord för att du gav mig denna sjukdom, tack för alla läxor och tack för min finniga panna.
Tänkte göra nåt vettigt den här eftermiddagen, men så blev det inte eftersom vi skulle ta bilder för simingen men då dök inte fotografen upp så det blir fototagning på onsdag  istället. Efteråt att jag, Joey och Nic chillade i en park så åkte jag hem och gjorde ingenting i flera timmar. När jag tänker efter så kommer jag verkligen inte ihåg vad tusan jag har gjort ikväll. Skönare.
I alla fall så FUNKAR SKYPE PÅ MIN DATOR IGEN!!!! Överlycklig för det. Och för övrigt är jag sjuk nu. Tror jag har feber, men jag klagar inte, jag ska klara mig igenom detta! Kan inte missa nån skola nu inte, nejnejnej.



edit: NU KOMMERJAG IHÅG VAD JAG GJORDE IKVÄLL!! sjöng och dansade till amy diamond, sonja aldén, molly sandén och tjejen som sjunger peggys sång. Och så åt jag jordgubbar. Åh vilken mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder!! När är de tagna?



Ja, listan är så rolig! :) Det är ju pinsamt att det faktiskt stämmer, haha.



Puss!

2011-03-15 @ 18:02:06
URL: http://lisrl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0