that should be me

Idag i Sverige är det två av mina favoriters födelsedag, min älskade bror som fyller 25 år (gammal) och min käre kusin Harald som fyller 18 år. Så stort grattis till er. Jag är nästan glad att jag inte är hemma under denna vinter eftersom de flesta av mina vänner fyller 18 så himla tidigt och jag fyller sent så jag missar ändå ingenting, skulle ju ändå inte kunna gå ut liksom. Annars så tänkte jag säga KUL  för alla hemma som har sportlov. Själv måste jag vänta i 6 veckor på mitt spring break. (Jaa jag vet att jag nyss var i Hawaii, men det kan aldrig bli för mycket ledighet hehe) Idag har jag varit en lazy bummm och inte gjort någonting, kollade på Cougar Town & DH på ABC.com och så tittade jag på solsidan. Pratade även med Sanna på skype i två timmar. Så himla skönt att inte göra nånting eftersom jag har varit i full fart med massa saker utan paus väldigt länge.




Kommentarer
Postat av: Jonas

tack bb!

hawaii ser fö ganska härligt ut

puss

2011-03-07 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0