riktigt riktigt DÅLIG dag

Riktigt dålig dag på alla sätt och vis. Kom till poolen runt 2.55 och väntar på att folk ska komma, några dykare kommer det och typ börjar prata och sånt och då får jag reda på att träningen börjar klockan 4. Lite irriterad blir jag ju då eftersom det betyder att jag har mer än en timme kvar på skolan då jag itne kan göra någonting, eftersom jag inte kan köra. Chillar lite, byter om och sånt. Då kommer assistent tränaren Ben och jag frågar "Ben how come no one told me practice starts at 4?" Han säger "Practice starts at 4. There, now you know." Då säger jag "Why didn't anyone tell me? This is so annoying, it ALMOST makes me not wanna swim anymore." MEN såklart hoppar jag ner i poolen och börjar simmar. Jag menar det är ju inte direkt som att jag inte tänkte simma. När Jan kommer dit, som är huvudtränaren så ropar jag hennes namn, men hon ignorerar mig så jag hoppar upp ur poolen  och frågar samma sak som jag frågade Ben. Då hettar hon som fan och börjar skälla ut mig inför hela simlaget och dykarna. Hon börjar skrika att jag har en dålig attityd och att jag kom till henne nu för att bitcha ut henne och att det var mitt egna fel att jag inte visste att träningen började kl 4. Hon säger att jag skulle frågat en teammate, men VARFÖR skulle jag assume att träningstiden hade ändrats? Till slut skriker hon på mig att om det inte duger för mig så kan jag lämna poolen. Hon skriker att att jag antingen ska hoppa ner i poolen eller lämna området. Jag lämnar poolområdet. Helvete heller att jag ska bli skälld på för ingenting. Jag var INTE otrevlig. Nej usch. Det enda jag tänker på nu är att jag ska ha tillbaka mina pengar för min tävlingsbaddräkt som jag betalade typ $60 för. Lämnade poolen i tårar och Alyssa tog mig hem. Fyfan vilken dålig eftermiddag. Jag förtjänade inte det där. Jag har redan sjuklig hemlängtan och vill inte ens vara här. Aldrig har en vuxen människa varit så otrevlig mot mig. Aldrig någonsin. Nej fy.

Kommentarer
Postat av: emma

men fy, ingen förtjänar att få en sån där utskällning inför alla. Du får försöka att inte ta åt dig och anta att jan hade världens råaste pmsanfall. Tusen kramar och pussar från mig <3



2011-03-08 @ 14:54:10
URL: http://emmashouse.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ajdå! :(

Fy vad hemskt, jag förstår att du blev ledsen. Håller med Emma, Jan kanske var uppretad redan innan?



Stora kramar från mig!

2011-03-08 @ 18:40:20
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: Kung Frish

Åh kajsiii, försök att inte tänka på det och släpp det bara. Förstår att det är hemskt att bli utskälld sådär inför alla men alla tränare lackar sådär ibland. Rättare sagt alla vuxna lackar sådär ibland. Hon kommer säkert to her senses och ber om ursäkt. Vet hur det är att ha hemlängtan vännen men tänk på att även om jag har varit hemma och det har inte du så har du en HELT annan relation till din värdfamilj än vad jag har och det är MKT mer värt. Jag önskar jag hade det så här. Tänker på dig hjärtat vi ses snart <3

2011-03-08 @ 20:10:06
URL: http://fridaiparis.blogg.se/
Postat av: ellinor

tränare kan vara dum i huvudet alltså :/

2011-03-08 @ 23:48:11
URL: http://elliipelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0