omformaterad dator utan a, a & o

HEJ! Nu kommer det bli sa att i framtiden kommer mina inlagg att se ut, just sahar, utan de tre fina svenska bokstaverna. Min dator var doende sa min kara vardfar omformaterade min dator (fick windows 7 hihihihi) men nu ar allt och da menar jag allllt pa engelska. Sa jag kan inte langre anvanda spottan vilket suger, MEN nu kan jag i alla fall skypea, vilket ar en himla fordel. Igar kvall sa myste jag med diverse folk. Kollade Jersey Shore och bara myste. Nu ar jag i alla fall frisk sa det blir skola imorgon! Yes! H e h e. Ska gora klart lite laxor sen ska jag kolla pa alskade SOLSIDAN! Tyvarr ar det ju sista avsnittet. Hur tusan ska jag overleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0