oh I beg you, can I follow?

OJ vad glad jag ar! Sitter pa skolan och ar en bad student men det struntar jag fullstandigt i, the yearbook ar praktiskt taget klar sa det finns ingenting att gora. I alla fall kom jag nyss tillbaka fran lunchen, idag blev det BK med Kinser, Erica, Megan och Pepe. Ja mmmm fett fett. I alla fall sa har jag ju simning sa jag intalar mig att det inte gor allt for mycket att jag ater sa onyttigt. Jag betalar ALDRIG for lask och aldrig for french fries, jag ar alldeles for snal. Och det ar ju bra. Antar jag? Idag ar det i alla fall en finfin dag! Och det ar redan tisdag, och snart slut pa skolan och da ar det snart traning och sen ar det ONSDAG da det blir att ha sovmorgon. Tank att det verkligen ar hur underbart sadar mitt i veckan. Och ja justja, sa ar det stralande sooool! Det gor allt sa mycket battre no matter what. Fick tillbaka ett test som jag tog i fredags, 23/25 och sa fick jag mitt betyg som sjunkigt till ett D (fraga mig inte varfor) i government till ett B, och det ar fortfarande en massa saker som ska in. Government ar nog ett av de fa betygen jag bryr mig om, eller jag helt enkelt MASTE bry mig, for annars blir det ingen Kajsa som far walk the line med alla mina andra kompisar den 2a juni i min cap and gown. I alla fall nar jag var en bad student i morse (jag ar basta studenten i den klassen, jag lovar) sa chattade jag i alla fall med Sanna pa fb och vi pratade om Peace & Love  och jag fick reda pa att Bob Dylan ska dit!! Jag hade ingen aning om det, ah. Nej men gud vad jag ar taggad!! Sa fick jag aven reda pa att Fritzlkaka ska dit vilket jag inte visste och ah, jag ar sa himla taggad. Speciellt eftersom att sommaren ar har och det far mig att tanka pa sommaren hemma. Idag ar det 41 skoldagar kvar till Graduation. Assa va? Det ar ju helt sjukt. Nasta vecka ar det Senior Ethics och ja sen kommer det bli liksom pang bom och sa ar spring break, maj, PROM, GRADNIGHT, senior breakfast/dinner och aah allt. Jag har sa mycket att se fram emot nu, taggelitagg tagg! Aker forrestent till SAN DIEGO i pa fredag over hela helgen! Ahhhh vad roligt!

 


Kommentarer
Postat av: sanna

åååååååh det kommer bli så underbart. Det är faktiskt inte alls långt kvar nu beebe

2011-03-30 @ 21:01:27
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0