I'm coming home, tell the world I'm coming home


HEJ BLOGGEN! Detta har varit en ratt chill vecka, eller egentligen inte med tanke pa alla prov och sant, men det ar ju liksom vardag. Vi tog bilder till the yearbook igar forresten! Haha vet inte alls om jag gillar min bild men AJA, har ju som inte sa mycket att saga till om. Nar Cashe tog bilden kollade han pa den och sa "Kajsa you needa take a new picture" Why sager jag och sa sager han "You look weird" Men tack vad snallt! Haha.
Igar sporegnade det hela dagen igen, alla uppdaterade det pa facebook saklart, det gor alla nar nat hander med vadret haha. I alla fall sa har jag ALDRIG i hela mitt liv sett liknande mangd av regn. Det var helt galet. Det var puddles overallt och flera omraden runt skolan blev flooded, sa alla skolsporters traningar blev installda, men det gjorde ingenting for mig hehe. Akte hem till mig med min bff Erica en snabbis sen akte vi till hennes hus istallet och hon hjalpte mig med mitt court case som jag presenterade idag. Vi myste som vanligt och hade det bara jattefint medan det oste ner regn utanfor vara fonster. Vi kollade aven pa miss congeniality, jag har inte sett den filmen sen jag gick i fyran typ haha, sa det var roligt. Idag var det ISKALLT ute, vad tusan hande undrar jag? Vadergudarna vill inte att det ska bli sommar igen tydligen. I alla fall sa har jag frusit hela dagen sa i min engelska class sa hade min absolut favoritlarare Mrs. Shoop filtar som jag satt omvirad i. Ah hon ar sa mysig. Hmmm vad har jag mer gjort, det hander ju som en massa hela tiden som ar absolut helt ointressant for er som laser detta att veta. Justja, tog bilder idag for simningen. Namnde jag att det var iskallt? Jo med det var det i alla fall, stod dar i speedos och baddrakter. Fy tusan vad kallt det var, sen borjade det regna igen. Imorgon maste jag ta (ja kung F, jag skriver ta ett test hehe) tva stycken test, ett i Government och ett i U.S. history. Sen ar det antligen helg, jag ar sa trott. Nu ska jag lyssna pa mysmusik och plugga lite. Bilden ar fran Hawaii, det ar min absoluta favorit Emma, och sen ar det antagligen den snallste killen jag traffat, Asbjorn fran Danmark.

Och nej fia, jag har inte glomt bort dig. GRATTIS TILL KORKORTET! JAG AR SA HIMLA STOLT OVER DIG BEBI
!!! PUSSSSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror det kallas för klimatförändringar?

Medan andra tror att det beror på månen förra helgen....

2011-03-25 @ 13:49:10
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: Sofia din syster

Åhhh tack gumman!! :D

2011-03-25 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0