I think you're just so pleasant, I would like you for my own

TRÖTTARE TJEJ! Sov väl cirkus 3 timmar natten till idag. På ett golv och sen i en fåtölj. Jag älskar mina vänner. Jag, Tanner, Mike och Dom åkte till en så sjukkligt stor fäzt, har aldrig sett liknande, igår kväll. Och det var så kul för nu inser jag hur många vänner jag faktiskt har fått här. Vi stannade bara en liten stund, sen släppte dom av mig hos mina homies där en stört rolig och lång kväll väntade. Dock så har jag ännu ondare i halsen nu. Och mitt vänstra öra. När jag kom hem runt nio imorse tog jag en dusch och sen kollade jag på OC och sov 4 timmar. Hängde med Mallory lite också, och nu ska jag sova lite till och sen får vi se vilka äventyr som väntar ikväll. Nån av mina kompisar räknade ut att det är bara ca 50 nånting skoldagar kvar av detta skolår. Det är ju HELT galet.



Jättecharmig bild på mig och Nic. Halvslutna ögon är ju alltid the classic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0