hi weekend, i love you

Helg! Äntligen. Denna vecka har varit såå lång. Igår efter vårat swim meet så åt jag joey och nic enchiladas (stavning?) hemma hos joey och sen hade vi pluggkväll. Jag gjorde massa worksheets för U.S. history och pluggade till provet som jag hade idag. Idag efter skolan åkte jag, Alyssa och Nic hem till Chase där vi chillade med Joey och Chase, åkte sen vidare till Jack in the box och sen tillbaka till Chases. Nu är jag hemma lite snabbt för jag hade bara på mig sandaler och tshirt och det blev lite kallt. Ska chilla med mina homies ikväll också. Tror dock att jag börjar bli sjuk... Min hals har börjat göra ont och känns igentäppt på nåt vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0