hemski inski hanfordski

HÄJ! sitter och har egentligen INTE tid att uppdatera men jag är en snällis så jag gör det ändå. Kom hem ifrån Hawaii, the big island igår. Kom hem till Hanford runt 3. Resan var heeeeelt underbar och jag har 56093 bilder att visa. Några lär ni ha sett på facebook, men jag  ska ladda upp en massa fina här också. Idag var jag på skolan, och det var helt underbart att se alla mina fina vänner. Helt sjuuukligt vad jag saknade dom och jag var bara borta i 6 dagar. Hur tusan ska det gå när jag åker hem på riktigt? Vill inte ens tänka på det. Nej FY. Detta är i alla fall vad jag har gjort ikväll;
  • skrivit en 6 sidor lång essay för U.S. history
  • kopierat 4 kapitel med notes för U.S. history
  • "pluggat" till ett prov imorgon i Gov.
  • kollat upp slutet till the taming of the shrew (för vi har en in-class-essay på den imorgon)
FINFIN kväll va? Ingen träning idag för mig inte. Och så har vi inte träning imorgon heller, vet inte varför men det kommer i alla fall betyda att jag itne tränat på nästan två veckor. UUUUSCHHH. Känner mig redan otränad och äcklig. I alla fall så ska jag berätta ALLT om vad jag har gjort i Hawaii och visa massa bilder. Gör det i helgen!



FÖRRESTEN!!! Skype fungerar inte på min dator längre. Vilket suger rätt hårt. Så jag kan inte skypa med nån längre. :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh nej! Fixa genast! Hur ska jag annars kunna visa bebben? :(

2011-03-05 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0