boy, you're an alien, your touch so foreign

Idag har det varit annu finare vader an igar, och imorgon ska det bli annu finare idag. Det ska bli runt 80-84 degrees vilket ar 26-28 grader varmt. Ah vad jag alskar californien. Min baddraktsbranna ar tillbaka men jag klagar INTE jag alskart! Alskade vader. Alskade sol. Skolan idag var som vanligt idag, bara chill, hade pa mig en jattefin ny troja som jag kopte igar, och kande mig bara ratt fin.
I alla fall sa varje dag efter skolan sa maste jag vanta en timme pa att simtraningen ska borja eftersom tiden har blivit andrad, i vanliga fall brukar jag aka hem till nan, aka till Jamba Juice eller nat, men idag nar jag gick och hamtade min vaska i Mrs. Shoops klassrum sa motte jag Emily. Fina Emily som jag aaaaaldrig ser. Hon vantade pa sin mamma och jag hade ingenting att gora sa vi gick runt skolan i solen och pratade sen satte vi  oss pa en bank och pratade. Tank vad fina manniskor det finns har i varlden. Nar hennes mamma kom gick jag across campus till poolen och hoppade i. For en gangs skull gjorde allt som stod pa tavlan, sehr gut kajsa! Efter traningen akte jag hem satt och sjong till "karleksvisan" som jag alskar, at middag och duschade och sant.
Sen ringer Mallory mig och sager "What are you doing right now? Do you have a bike? Can we go bike riding?" And so we did! Detta ar helt "galet" eftersom man aker bil OVERALLT och ingenstans har, sa vi var lite crazy. Cyklade till Shae's house for han bor nara mig, och sa hamtade vi upp honom, han hade en as ball cykel. Vi cyklade och cyklade sen kom vi pa att vi kunde cykla till Walter's house, sa vi ringde to make sure att han var dar. Det var han inte, han var hemma hos Megan Dodd, och tranade pa dansen som nagra senior killar ska uppfora pa Rallyt pa fredag (ska ta med min min kamera da!), sa vi cyklade dit istallet. HAha ah. En himla bra kvall. Sen spelade vi basket hemma hos Mallory sen kom jag pa att jag hade Apparts som ar due imorgon och en study gudie. (alltid ska government forstora allt.....) Sa vi cyklade hem till mig sen forsvann dom pa egna aventyr. Eftersom det var en JATTEFIN solnedgang sa fick Shae ta en bild och tagga mig i den pa fb. Sa tog jag bilder med min usla mobilkamera, men det far duga for titta sa fint!! Nu ska jag borsta tanderna och ignorera nagra laxor som behovs goras. Puss ♥




TRE UNDERBARA MOBILBILDER! Forsok att ignorera att jag ser jattekonstig och fet ut. Det ar ju tanken som raknas!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad glad jag är över att du tränar på "Kärleksvisan" för fullt! :D

2011-03-31 @ 12:03:30
Postat av: Lisa

PS. Har lagt upp nya bilder i min blogg för din skull <3

2011-03-31 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0