blodsmak & ben som ger upp


Pappa, jag och mamma på arlanda precis innan jag ska säga hejdå för 11 månader framöver. Mina fina föräldrar.
Gick på vårat swim meet idag, simmade 200 frisim och 50 frisim, skulle egentligen simmat 100 fritt också men det blev inställt. Såg världens snyggaste kille och dog lite smått. Nej men GUd vad snygg han var. Christian hette han. Kände mig typ ledsen för att jag aldrig kommer att få se honom igen. Han var så sjukligt snygg. Simmarkropp och fint lockigt hår. Jeg diör. Jag och Jan är cool nu i alla fall. Hon är en sån som kommer över allt, hon är typ igår var igår idag är det en ny dag. Vilket är rätt nice. Simmade 200 m frisim på 2.44 vilket är ganska sakta men då måste ni tänka på att jag inte rört en pool på 2 hela veckor. Slog alla tjejer från min skola så det var ju i alla fall roligt. HEHE. Fick min tävlingsbaddräkt idag av Jan. Hade tydligen beställt strl 28. Hur f*n tänkte jag då säger jag nu. Det var den minsta lilla sak jag sett i hela mitt liv. Det var ett träningspass att få på och få av sig den. Svetten rann typ efter.
I ALLA FALL så efter mina 8 längder så tänkte mina ben, nej nu är kajsa klar för idag och gav upp. HAAH jag kunde inte gå, det var det konstigaste jag varit med om. Kunde icke kontrollera mina ben. Såg säkert ut som att jag var jättefull för varje gång jag tog ett steg böjde sig mina ben och jag föll nästan ihop- Blodsmak i munnen  också. Out of shape? NEJNEJ.
Jag tänkte inte ens gå på the swim meet men min underbara vän Joey tvingade mig att gå praktiskt taget. Haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen, gjorde precis klart några government frågor.
PUSS

TÄNKTE ÄVEN HÄLSA TILL MIN KÄRA VÄN LURVAN SOM FYLLER 18 ÅR IDAG! GRATTIS AGNES ILY PUSS PÅ DIG

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin bild!! :)

2011-03-09 @ 12:07:47
URL: http://lisrl.blogspot.com
Postat av: AGGE, LURVIS

hihih tack så mkt för den fina hälsningen!! LOVE YAA

2011-03-10 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0