40 days of Lent



Åh vilken mysig låt. Joushua Radin gör det igen. Idag blev jag tydligen katolik, det var ash wednesday så jag och Joey gick till kyrkan tillsammans med 500 pers och chillade. Fick ett kors gjort av aska i min panna och jag bad med alla i kyrkan. Hehe. Imorgon så är det ett swim meet igen, mot Sierra Pacific High, och dom har bara freshmen och sophmores så det lär ju bli att tävla mot sitt egna lag. När man är katolik ger man i alla fall upp någonting/gör någonting speciellt i 40 dagar och ja jag kan ju inte säga att jag är katolik men jag tänker i alla fall gå på alla träningar från och med nu och försöka att äta så lite skräpmat som möjligt. Bra va?

Kommentarer
Postat av: morfar

Ja, men det var roligt att höra. Simning det säkert bra för de flesta på de flesta vis.

2011-03-10 @ 10:59:07
Postat av: Anonym

Hittade du videon på Zach Braff's fanpage? :)

2011-03-10 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0