The Gulf Shores, AL

Hej mina fa lasare, om det ens finns nagra kvar. Nu ar det nastan en manad sen jag uppdaterade senaste gangen. Eller typ 3 veckor men men. Just nu befinner jag mig i Alabama, med the Hunt families. Vi bor i tva stycken jattefina lagenheter PRECIS vid stranden. Pa tisdag beger jag mig hem till Sverige och jag kommer hem till Ostersund runt nio/tio pa kvallen. Nar jag far tid sa ska jag faktiskt uppdatera och beratta allt om min graduation och sant och visa bilder. Kan beratta att avskedet med mina basta kompisar Erica, Mallory och Maddie var det svaraste och jobbigaste jag nagonsin gjort. Usch vill bara borja grata nar jag tanker pa det. Vill hem till Hanford igen, till Ericas sang, till Maddies pool, till Mallorys bil. Igenting kommer ju bli sig likt igen nasta gang jag kommer och halsar pa, men jag vet att vi alla fyra kommer att halla kontakten. Bilderna nedanfor ar ifran nan timme sen nere pa stranden. Puss Sverige ses om 5 dagar.



Kommentarer
Postat av: Bosse pappa

Jag förstår precis hur du känner det. men vi här i Östersund vill ju gärna träffa dig igen. Jag älskar dig.

2011-06-18 @ 21:51:57
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/
Postat av: Bosse pappa

Det är jättemånga förutom din familj som längtar efter dig. Nästa gång kanske vi kan följas åt till USA.Puss.

2011-06-18 @ 22:44:26
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/
Postat av: Jonas & Joanna

Bb det ska bli superroligt att få träffa dig igen! Vi har saknat dig ska du veta <3

2011-06-19 @ 21:37:20
Postat av: Sofia

Ja med som du vet. HUR mycket som helst. Kanske mest av alla till och med... <3 <3

Ses om två veckor!! Puss puss puss

2011-06-20 @ 21:45:55
URL: http://kreuzbergliving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0