min sista vecka i Hanford i bilder (en massa bilder) ♥

Åkte till San Francisco med mor, morbror och kusin. 
Vi såg alla sneda gator. Vi tittade och åkte på den krokiga vägen som är känd över hela världen.
Vi gick runt i chinatown.
Och promenerade hela vägen tillbaka till Pier 39.
När vi kom hem senare på kvällen, begav jag mig till min bästa väns hus. Jag var jättetrött och somnade på en gång, men det gjorde inte hon, så hon underhöll sig med att ta bilder. Detta är lappen Erica skrev till hennes mamma som alltid lyckas väcka oss alllllldeles för tidigt hihihoho.
Detta är då jag som sover, Erica som är ledsen, och jag som vaknat nästa morgon haha.
När vi hade vaknat åkte vi till lunch på Panera med mina tjejkompisar. Här är några blandade bilder från lunchen och efter, då jag Maddie och Mallory åkte till Maddie's hus.
Efter att vi chillat hemma hos bästa Maddie åkte vi på the Thursday Farmers Market i Hanford. Där träffade jag Shanelle, och några andra som jag fick säga hejdå till. En jättefin kväll var det. Mina snygga vänner nedanför! Åh vad jag saknar er!
Samma kväll träffades jag och massa andra kompisar till Erica på Denny's, där vi firade in Erica's 18 årsdag. Min fina vän på tolvslaget.

Kommentarer
Postat av: Maddie Williams

I love you, and miss you ):

2011-07-06 @ 02:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0