when we first me, your hair was long and brown

Söndag. Imorgon börjar skolan igen. Lite blandade känslor sådär. Ska bli himla kul att träffa alla igen. Men sen så var det ju läxor och prov också som jag inte känner att jag vill ta tag i.... I fredags åkte jag och några vänner till en bonfire, mitt i allt får jag, Mallory och Ellis en snilleblixt, marshmallows!! Så vi åker och köper några förpackningar och det blev ju succé haha. När det blev alldeles för kallt åkte jag, Brandon och Erica till TB! (taco bell) och chillade. Igår kväll var jag ensam hemma heeela dagen, det var meningen att jag skulle vara barnvakt eller vad man vill kalla det till min värdbror men han var ju ute och lekte HELA dagen (och jag vaknade klockan 13) så det slutade med att jag och Mallory ba chillade järnet hos mig. Idag ska jag på bio med Rogan. Vi ska se Tron. Den där coola disney filmen. Min plan för att kunna sova ikväll var att någon skulle väcka mig runt halv nio i morse men NEJ ingen väckte mig så jag vaknade till av en slump klockan tio. Är fortfarande trött så det kommer nog inte bli alldeles för svårt att sova ikväll. Har ju som vänt på dygnet he he.



Jag och Inez i somras! Haha såå söt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men det är ju Inez! :)

Hon har likadana händer som du hade när du var liten, bruna och så där lagom knubbiga <3



Puss!

2011-01-10 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0