'cause our lips can touch, and our cheeks can brush

Skolan är i full fart och allt rullar på! Denna vecka är bara 4 skoldagar vilket jag älskar hihi. Denna vecka är dessutom mycket bättre än förra veckan. Har träningsvärk i magen för hur mycket jag har skrattat. I min första och andra period håller vi just nu på att kolla igenom Sagan om ringen triologin och vi är nu på tvåan, Sagan  om de två tornen. Det tar oss tre dagar att kolla på en film och allt som allt tre veckor för att kolla på alla filmerna. Jag måste säga att jag NJUTER! Det är inte alla som får kolla på film varje morgon varje dag. Gööötttttit måste jag faktiskt säga att det är.

Har spelat kinect hela eftermiddagen och svettat som en gris. Vann över Hunter när vi spelade bordstennis. (Det enda jag vann och vi spelade en massa massa olika sporter haha) För att inte bli ännu större så försöker jag att röra på mig så mycket jag kan och får utav en idrottslärare på skolan tips om vad man kan göra hemma för att röra på sig. Jag är så himla taggad till simningen börjar! Och till Hawaii resan! Det är mindre än 40 dagar nu såg jag nånstans haha. Ska försöka att träna bort mina fina love handles som jag så vackert har fått.

Vill bara säga till min familj att ni anar inte hur mycket jag uppskattar er, att ni finns i mitt liv. Tack mormor och morfar för ni är så himla underbara! Tack mamma och pappa för att jag fått komma hit. Tack mina fina syskon för att ni är de bästa syskonen man kan tänka sig att ha. Jag saknar er alla så så mycket.


Allt som kallas snö och vinterkyla känns väldigt långt borta ju nu måste jag säga. Dessa bilder är tagna 10 januari 2010.


Kommentarer
Postat av: mami

Älskar dig också hjärtat. Saknar dig! (Och har börjat förbereda för att du ska komma hem igen. Ska snart flytta tillbaka till mitt pytterum!)

2011-01-20 @ 23:07:05
Postat av: mami

Älskar dig också hjärtat. Saknar dig! (Och har börjat förbereda för att du ska komma hem igen. Ska snart flytta tillbaka till mitt pytterum!)

2011-01-20 @ 23:08:10
Postat av: Lisa

Älskar dig massor! <3

Så fort du kommer hem från din första festival så kommer jag tvinga hit dig varje dag ;)



Pussar!

2011-01-21 @ 08:51:10
URL: http://lisrl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0