viva las vegas (även fast jag inte är 21)











Helt underbar helg! Jag hoppas att några av mina läsare känner igen den nedre bilden, det är ju alltså precis utanför Caesars Palace där de spelade in The Hangover. Handlade förövrigt massa kläder på H&M, inte vilket H&M som helst utan det största H&M i VÄRLDEN! Har en bild som jag kanske visar sen. Kvinnan i kassan på H&M kom ifrån Sverige, Umeå rättare sagt så vi stod och pratade lite haha. Tänk vad världen är liten ibland. Sverige finns överallt, vilket är rätt konstigt med tanke på hur litet land det är. Vet redan nu att när jag är 21 eller äldre så ska jag hit och FESTA loss. PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: morfar

Har bara en kommentar. Jösses!!

2011-01-17 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0