Lemoore vs. HHS





Några bilder från igår kväll. Det är ett sånt himla jobb att ta med sig min kamera så det är bara lite då och då det blir nya bilder! Det var i alla fall en rolig kväll. Jag gick med Erica och Caroline och så träffade vi såklart en massa där. Idag fick jag tillbaka provet som jag tog igår, 29/31 vilket resulterade i ett B+... Liite irriterande med tanke på att jag knappt pluggade och det gick jättebra ändå, men om jag hade haft ETT poäng hade det varit ett A. Mer än hälften av den klassen failed deras test. Ajajajjjjaj. (Inte jag :):):):):):)::):)
NU ska jag göra ett av alla 3978328738747 project som vi har i Government, mitt favvis ämne :)  naat.

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad duktig du är :) Puss & kram

2011-01-28 @ 21:33:03
URL: http://matilda100.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0