Jan. 26, 2011

Idag har jag varit utan mobil hela dagen, utan att ens veta om det. Trodde att det funkade men det visade sig att det gjorde den inte alls haha. I alla fall så har dagen varit finfin.
Började med att kolla på Konungens återkomst, hade sedan engelska där vi valde böcker, ska läsa En Geishas Memoarer (427 sidor) sen hade jag government, där vi tog massa enskilda quizzes, där jag fick reda på att jag är på the left wing gällande den amerikanska politiken. Jag är demokrat och älskar det liberala samhället  jag är uppvuxen i. I U.S history gjorde vi the study guide för provet imorgon.
Yearbook var stressigt, ska sitta och fylla i senior quotes under ALLA seniors bilder. T.A var chill som vanligt. Gick mest runt i eftermiddags solen med några kompisar. Direkt efter skolan träffades jag, Brandon, Trey och Kyler i Mrs. Shoop's klassrum där vi spelade in våran film.
Hahaha, åh vad roligt det var. Så FORT jag kollade på Brandon så började jag skratta och så fort Brandon kollade på mig så började han att skratta så det tog en massa massa tagningar innan vi fick till ett bra resultat. Brandon skjutsade hem mig och nu sitter jag och göra lite läxor innan jag ska iväg på basketmatchen som börjar 7.30.
Imorgon ska jag och  Erica äta frukost på Jamba Juice, vi kallar det "oatmeal wednesday!!" Haha allt från mig just nu! PUSS!!!!!!!


Bild från the Dog Bowl i oktober!

Kommentarer
Postat av: Bosse pappa

du skiner alltid mest. sötnos.

2011-01-28 @ 20:08:08
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0