jag ser domen i dina ögon

JAHA! Skolan är i gång och ja detta blir nog sista gången jag uppdaterar bloggen på ett tag. Jag läser ju då, government OCH U.S history, och de båda klasserna är "ökända" för hur mycket läxor och prov dom har. Jag läser kaka på kaka, alltså inte bara ett utav ämnena som man brukar göra NEJ jag läser både och. Seriöst. Mitt toppenhumör försvann snabbt när jag insåg det. Hur i hela friden ska jag hinna med det och ha ett socialt liv? Hmmm.. Förslag uppskattasssszzzs. ÅKer även till LAS VEGAS direkt efter skolan på torsdag. Och har en 3 days weekend eftersom det är Martin Luther King dagen på måndag! Yaay! Puss från en REDAN skoltrött kajsa


Kommentarer
Postat av: jonas

keep up the good work

puss!

2011-01-11 @ 07:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0