har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTTTTTTTt! Ska nog sova snart. Ska bara hoppa in i duschen först. Igårkväll slutade det upp med att jag hängde med Ronnie, Cashe och Justin. Jag och Ronnie gick sen till Dom och spelade "Dance Central" för xbox kinect med han och Erica. Helt sjukt roligt spel! Idag vaknade jag klockan 10 (mest för att bevisa för mina medmänniskor att jag faktiskt KAN kliva upp tidigt på helger) började med min kärleksdikt som är due imorgon, har aldrig känt mig så töntig i hela mitt liv som när jag skrev den där dikten, seriöst. Sen kom Mallory hit, hon "hjälpte" mig med min government läxa. NOT! hon gjorde INGENTING, fick göra allt själv haha. Sen somnade hon i min säng och sov i två timmar medan jag tittade på Solsidan. En riktigt bra dag alltså haha, inte allt för händelserik. Blev klar med alla mina läxor och det var ju mitt mål för idag. På onsdag har jag en tid hos en frisör, tack det behövs kan jag berätta. Hoppas och ber till gudarna att resultatet blir lyckat :)




En liiiiiiiiiiiten del av den största H&M affären i världen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad tråkigt att du tyckte att det var "gay"! Och tänk på att i Sverige är det positivt med allt som är gay, även om det inte är det i USA ;)

Du skulle ha tänkt på någon du tycker väldigt mycket om, då hade det säkert gått superbra :) T ex mig :D Nä, men Inez, Bonnie.... För inte behöver det väl vara om en kille??



Varför vill du inte beskriva en fest i Hanford? Jag är grymt nyfiken! För inte dricker de väl? Med tanke på att man måste vara 21 år?



Puss!

2011-01-24 @ 09:54:29
Postat av: morfar

Världens största H & M. Ha! Då skulle du se Dollarstore i Svenstavik. Det är grejer det!!

2011-01-25 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0