DH & girltalk

Igår spenderade jag mestadels av dagen att ta igen allt jag missat med mitt rum under dessa 3 veckor. Nu luktar det gott, är tjejigt och rent igen. På kvällen åkte jag och Mal till target där vi tittade på bebiskläder, hon skulle köpa nåt till nån nyfödd bebis. Jag ville typ köpa allt. Seriöst. Sötaste kläderna jag sett.
Efter att Erica hade slutat jobba åkte vi hem till henne, kollade på desperate houswives, som jag tydligen har missat en hel säsong av (???) och åt gott. Kollade sedan på film och hade girltalk. Tänk vad fina människor det finns egentligen. Mina fina är de bästa. Mal skulle upp och jobba 7.30 så hon ville sova. INTE jag och Erica, haha vi var uppe till minst halv fem. Vi har totalt vänt på dygnet. Gött! Vi tog en massa fina fina bilder som ni kan se nedan. Nästa vecka börjar skolan igen... Men det ska bli himla kul att träffa alla man inte har sett under lovet. Nästa torsdag åker jag för övrigt till Las Vegas för 4 dagar, vilket jag verkligen ser fram emot!



värt att nämna att detta är kl. 4 på morgonen


hahahaha, åh.

Kommentarer
Postat av: mami

Hihi. Ibland är det bra att få sakna nåt. t ex ett rum - och klasskompisar! ;)

2011-01-05 @ 00:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0