CCGI

Min helg har varit toppen verkligen! Har umgåtts med massvis med vänner och bara haft det så himla kul. I fredags så svängde jag och Mallory in på T.B och from nowhere dök två stycken bilar packade med våra vänner som också "letade" efter nåt att göra. Vi alla bara chillade och jag träffade folk som jag inte har sett på ett tag, så himla nice var det. Efter TB så åkte jag och Mallory och massa andra till Walter's hus, haha vi chillad utanför hans hur i typ två timmar. Det var jag och Mallory den kvällen och resten killar. Hur kul som helst. Igår var jag på fäzt och det var verkligen jättekul det med. Sov hos Erica. Idag var jag på Emma's gymnastics meet. Hon var så himla duktig. Vann flera 1st places. Senaste gången jag såg henne tävla var 2009! Här är två bilder på henne från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0