dålig dag, dålig vecka

Alltså det måste vara något med den här veckan, allt går åt helvete. Pratade igår med min school counselor (som förövrigt suger, han måste vara riktigt jävla korkad och det finns ingenting jag bryr mig mindre om än honom.) I alla fall så tänkte jag bara dubbelkolla med honom om jag verkligen behövde ta både Gov och U.S hist. så han kallade in mig idag under min 1st period. Vi började prata och han sa att han förstod precis vad jag menade, *han kanske inte är så dum ändå" tänkte jag. FEEEL! Han säger sen, hade du förväntat dig att du ska få ett diploma? Då säger jag, nej det har jag inte eftersom att du sa att jag inte kunde få ett förra gången vi pratade, men att jag fortfarande får walk the line. Han stannar upp och kollar på mig och säger, du kan inte walk the line om du inte ska få ett diploma.
??!?!?! SKojar killen med mig? Larissa och jag satt där några månader innnan  och då sa han att det var inga problem eftersom jag inte förväntade mig ett "riktigt" diploma. Jävla idiot. Och grejen är att han är otrevlig också. Varför blir man en school counselor om man inte kan vara trevlig? Han var så otrevlig både idag och igår att jag lämnade the office med tårar i ögonen. Tänk om jag inte hade dubbelkollat med honom då? SKulle jag ha på mig min cap and gown och inte bli uppropad på graduation? Jag har ju beställt en cap and gown för typ 100 dollar, då kan ju han betala tillbaka det då eftersom han nu har ångrat sig? ÅHÅHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jag blir så less. Ringde Larissa i tårar och hon, underbara människa, sa "oroa dig inte, jag ska se till att allt löser sig. du känner mig. ska faktiskt ringa till skolan just nu"

Ska byta counselor också, BLÄ! jag gillar han inte.


Åker till Vegas imorgon dirre efter skolan så jag håller på att packa nu. Och lyssnar på musk haha, jag har blivit besatt av denna låt. Idag var det drog razzia på min skola och på Hanford West. Några undercover poliser hade gått där ett tag och grep idag 11 pers från West och 1 från East (min skola) Dom tog alltså drug dealers. Dom hittade meth, weed, pills och ja allt man kan tänka sig i drogväg. Varför är man så dum att man tar med sig det på skolan är min fråga?
Imorgon har jag TVÅ st quiz. Ett i engelska och ett i government. Nä fy, den här veckan gillar jag INTE!


SB <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Eller varför är man så dum så att man håller på med knark till att börja med?



Hoppas du får en trevlig helg i Las Vegas och att du tar många bilder som du kan lägga upp :-)



Puss!

2011-01-13 @ 22:00:42
Postat av: Lisa

Hoppas det löste sig! Larissa är bra på sånt där :)



Nu kommer pappa bli uppskrämd av det du skrev om drogerna... Han är redan rädd för allt som har med skolskjutningar att göra sedan han läste en bilaga från Aftonbladet. Usch för droger! :( Kan du tänka dig om samma sak skulle hända här i stan? Att polisen skulle gripa 6 st på PC och 1 på Wargen? Haha :)



Ha det underbart i Vegas!

Pussar!

2011-01-14 @ 07:07:27
Postat av: Bosse pappa

Häftigt. Ha det jättebra. Älskar dig. Pappa.

2011-01-14 @ 18:41:32
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/
Postat av: Mami

Håller med Sofia. Varför droger över huvudtaget? Puckon. Du ska se att det löser sig. Varför skulle du inte få ett diploma? Jag fick ett när jag gick, och Mats också tror jag. Det ingår. Man får ju ett slutbetyg och det efter att ha bedömts vara på den nivån. Låt Larissa bråka! Puss

2011-01-16 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0