för dig ska jag göra det 1000 gånger om

Kom nyss ur duschen. Andra dagen av simträning, haha jisses! Igår hade jag BLODSMAK i munnen, så out of shape var jag hehe nerå men typ. Det är väl det amerikat gör med mig. Idag var träningen mycket lättare, det är ju som alltid den första träningen efter en lång tid som är värst. Idag simmade vi 5100 yards ~ 4,1 km. Kändes gött! Har redan fått en baddräktsbränna, vilket är helt sjukt. Jag tackar mor och far och alla mina förfädrar för mina pigment på min kropp! HEHE, så TACK! I alla fall så har vi träning varje dag i fyra månader vilket jag är så oerhört tacksam för. Det betyder att jag inte kommer vara runt som en boll när jag kommer hem! Jag gillar alla folk som simmar, vi har redan ett skönt gäng. Joey och Chase måste vara bland de roligaste killarna någonsin. Man får sig alltid minst ett gott skratt när man är runt omkring dem. På fredag är vi LEDIGA FRÅN SKOLAN! Yeeehooo! Jag är så himla glad haha!

Idag hade jag två quizzes, ett i government (som jag antagligen failade, fattade ingenting av vad som stod på det där pappret, det var som grekiska för mig) och ett i U.S. history, som vad det lättaste provet jag någonsin tagit. Mina två älskade pluggklasser. Eftersom jag inte har några läxor eller nååååt tills imorgon så ska jag nu lägga mig i min säng och mysa och kolla på OC. Vi har netflix här hemma, vilket är typ som lovefilm.se eller vad det nu heter i Sverige och då får vi i allefall hem gratis filmer hela tiden. (som vi sen bränner och har här hemma.) Jag har disc 1,2 & 3 av första säsongen.

Erica & jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0