baby, jag tror jag är kär

Nästan 5 dagar sedan jag uppdaterade! Denna vecka har varit lite sådär. Men den har visat mig vilka fina vänner jag faktiskt har. OCH vilka äckliga falska människor det finns. Folk som bara vill en ont. Men men, allt är bättre nu i alla fall! Igår kväll efter träningen hängde jag hemma hos Nicole och chillade där tills Erica slutade jobba och ja chillade och sååånt! Träffade även Rogan vilket var superkul! Jag och Erica sov hos Nic. Jag är helt stört utmattad, måste sova, typ ta en liten nap elller nåt snart. I torsdags var det våra killars sista hemmamatch i basket, mot Lemoore. Förra gången vi spelade dom förlorade vi, men inte denna gång! Vi vann! Så himla kul. Var där med mina fina vänner och hade det jättekul. Hela den här veckan har det varit jättekallt haha, typ +12 hela veckan. Jag vill ha solen tillbaka så som det var förra veckan. Första grading perioden har varit nu igen och denna gång straight A's haha. Love it! Några bilder från torsdagens match!


En liten del av mitt fina kompisgäng! Chris, Connor, Chase, Joey, Caroline, Nic, jag, Erica & Dom.

Nic, jag och Erica.


SÅ himla amerikanskt. Love it!

OM 3 DAGAR ÅKER JAG TILL HAWAII!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nikis

jag blir så glad varje gång du uppdaterat kajsa, bara så du vet liksom :)

2011-02-20 @ 23:31:52
URL: http://dancingshoes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0