HHS vs. HWHS


Nicole, jag och Erica

Jag, Nicole, Erica och Caroline när våran kompis Garrett bestämmer sig för att ha en photoshoot haha.

En LITEN del av the student section där vi hejade på våra bball killar som spelade mot våra rivaler.

ÄLSKAR DESSA POJKAR! Helt underbara är dom båda två. Chris kramar om Brandon

Detta är en bild på min käre vän C-line när hon kör bil. Den enda bilden jag var tilllåten att lägga ut.


Detta är några få utav de 29494 bilder som togs igår. Det blir lätt så när man har en kool superkamera som alla vill leka hehe. Resten av bilderna finns på fejjan för den som vill kolla. GUD min vecka har varit så stressig. Har haft MASSVIS med läxor i min favvis klass. Government. På 4 dagar har vi hunnit med två stycken prov, en APPARTS due (analys av en politisk artikel, inte så lätt som det låter fyi) och ett helt kaptiel med 5 sections + 34984 frågor på det. Gött. Och ja justja, plus simning på det och ja en massa massa andra saker som händer jämt och ständigt. Jag klagar dock inte. Jag älskar när det händer saker runt om mig hela tiden hihi, man somnar så gott om natten då. Hela denna vecka har det varit runt 20 grader varmt med strålande sol. Älskar jag att bo i Californien? Ja. Tack värme <3

Kommentarer
Postat av: agnes

du är så snygg.



20 grader? vad äckligt. vidrigt. hemskt. Tacka vet jag att stå i 47834 minusgrader i en rungande snöstorm och vänta på bussen i 45 minuter. <3

2011-02-13 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0