jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag

Sitter här och gäspar. Är jättetrött, jag Emma och Erica sov i min säng igår natt och jag låg i mitten vilket resulterade i ingen sömn what so ever. Min fina Emmaaaaa har i alla fall åkt hem nu vilket är tråkigt, haha vi har allltid så himla kul tillsammans. Vi har varit på the mall idag mest hela dagen och bara haft det superkul. Erica har också hängt med oss och det häftiga är att hon faktiskt förstod vad vi pratade om mest hela tiden. Jätteläskigt men också coolt. Haha hon har lärt sig så mycket svenska. Igår var en himla rolig kväll, som vanligt. Får se vad jag hittar på ikväll, jag är ju som sagt HIMLA trött. Nu ska jag färga Mallorys hår. Två goziga bilder på mig och min fina svenska Emma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0