Basshunter!!

Joey, jag och Nicole var påväg till träningen PUMPAR dotA med Basshunter, på svenska såklart. INTE från min iPod, nej nej, Basshunter har gjort sig stor i Amerika (även Günther) och det förvånar mig varje gång nån säger att dom lyssnar på honom. Den stääändiga frågan är "Is this the music you guys listen to in Sweden?" Och mitt svar är alla gånger, "hahahah NO" IALLAFALLLLLL så pumpade vi sången på högsta volym med bilrutorna nere (såklart) och ser då en tant som är ute och går, vi stannar bilen precis vid tanten, och börjar FIST PUMPA och dansa som aldrig i bilen. Så sjuuukt roligt och tanten börjar DANSA! hahaha så underbart! Vi kör vidare och ser en grupp med yngre tjejer, typ 12-13 år gamla, åter igen stannar vi bilen och gör samma sak, och dom alla börjar dansa. HAHA så sjukt roligt. Joey är så rolig!

http://4.bp.blogspot.com/_k08fG0TZcco/TTJQCdzxGFI/AAAAAAAAAR4/a4VH-LSU1Xo/s1600/Basshunter-badoO.jpg
Mannen, myten, LEGENDEN! (Tydligen hehe)

Kommentarer
Postat av: Lisa

HJÄLP! Du skojar? Basshunter??

2011-02-09 @ 08:17:31
Postat av: Andreas

Haha va skabbigt!

2011-02-09 @ 08:24:13
Postat av: Jonas

Näe? Fy vad hemskt.

2011-02-09 @ 11:36:38
Postat av: Lisa

Hahahaha! Vi lyssnade just på texten, vet ni vad han sjunger?? :D

2011-02-09 @ 21:19:24
Postat av: Ebba

JAG VEEEET! GUNTHER LIKSOM?!?!?! ÄSLA NÄR DOM SJUNGER MED BASSHUNTER PÅ SVENSKA. LOL

2011-02-11 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0