back 2 life


Tydligen är jag vaken före nio idag. Haha har sovit kanske 3 timmar i natt. Hade en superrolig kväll igår med massa roliga människor! Idag är det dagen med stort D för alla i USA, det är nämligen SUPER BOWL SUNDAY! Alla jag känner inklusive min egna familj ska ha fest idag/ikväll! Haha, det är så sjukt stort, amerikansk fotboll alltså.
Det är Packers vs. Steelers. Min värdfamilj och alla runt om mig är så stolta att jag faktiskt har lärt mig hur allt funkar och vilka team som spelar. (Det vore iofsig konstigt om jag inte lärt mig någonting med tanke på hur många football games jag har varit på och hur många jag har sett på tv på ett halvår hehe.) Ska snart börja städa lite på mitt rum. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0