200 dagar

Tydligen så räknade jag ut för ett BRA tag sen att på alla hjärtans dag så hade jag varit här i 200 dagar, vilket innebär 6,5 månader, 28,5 veckor. Låter ju inte som jättemycket men nu när jag tänker till så har jag bara sisådär 18-19 veckor kvar här i amerikat. Känns ju jättekonstigt att tänka att jag faktiskt ska hem igen, hem till mina nära och kära, till mitt rum, till min säng och till ett svensktalande land. Hem till vardagen, till Wargentinskolan. Till min lilla hemstad. Känns ganska så kluvet. Anledningen varför jag skriver om detta är pga brevet vi har fått, där det står om min hemresa.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Uppdatera!!

2011-02-19 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0