187 dagar





Haha bilder från i fredags på skolan! Översta bilden är på Savannah & Jelissa, den andra på Mallory, alla tre håller i två stycken okända hundar som på nåt sätt kom in på school campus. Nedersta bilden är på mig och min älskade Mathew! Haha, han är helt underbar! Idag var skolan super seg, jag var så fruktansvärt trött eftersom att jag sov HÖGST 4 timmar natten till söndagen och igår gick jag och lade mig sent även fast jag skulle gå och lägga mig "tidigt" så jag höll på att somna hela dan hihi. På lunchen åkte jag, Joey, Aaron, Walter, Mallory, Megan, Lindsay, Dom, Chase, Erica och Youshi till Me'N'Eds och åt. Det var trevlichh. Kom nyss hem från the swimming meeting, simträningen börjar imorgon 3.30. Jag är fett taggad att bli tan och in shape igen!! Mallory har övergivit mig och ska inte längre simma vilket är lite tråkigt men det gör inte så mycket alla mina vattenpolo kompisar simmar så det är lugge!

GRATTIS MORFAR PÅ FÖDELSEDAGEN FÖRRESTEN!! Det kanske är lite sent nu! Men grattis grattis!


PUSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0