waking up to a beautiful girl, step out and say hello to my beautiful world


"I morse" nar vi gick ner till poolen. HElt  underbart! Gabby ska snart till hennes lektion och da ska jag och Erica utforska the Cal Poly campus. Jag ar STARVING sa jag ska bara duscha sen ska vi se till att ata nanting hihi. Senare ska vi till a farmers market och till the beach och sen blir det tjejmiddag och fazt. Jag fragar mig sjalv annu en gang, varfor akte jag inte pa ett college ar istallet for high school ar? Peace

Kommentarer
Postat av: mami

Kajsa vännen. Du kan ta reda på hur man gör med college när du är på plats..... Det är tusen gånger enklare än från Sverige. Använd alla dina kontakter och släpa med till the counselor på det college du vill till. Ta reda på vad som gäller.... It's up to you.

Kram

2011-04-24 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0