jag foljer med dig hem ikvall for jag vill inte vara sjalv

Fick mig en tankestallare idag nar jag gick ifran 6th period till 7th period i solskenet. Om tva manader ar jag hemma. Da blir det inget mer high school liv. Inga mer skolsports matcher som vi alla gar till, inte springa allt vad man kan till kensington parkeringen for lunch for att fa komma forst till alla de basta matstallena, inte mer skratta och prata strunt i mina klasser, inte traffa alla fina manniskor jag har lart kanna, inte fa sova over hos mina basta , inte kunna lyfta upp telefonen och kunna prata med mina fina vanner, inte mer vakna upp i Ericas underbara sang efter en utekvall, inte kla upp sig for dress up weeks, inte ga pa nagra fler high school danser, inte mer fa prata engelska hela tiden hela dagarna, inte nagon mer simtraning efter skolan med massa bra manniskor, inte retas med Mr. Rodriguez och Mr. Mesa, inte nagonsin igen fa traffa Mrs. Shoop igen. Inte aka sent pa kvallen till rite aid for att farga nans har, for att kopa nat gott, inte fa ett samtal fran nagon fin manniska och ga ut pa aventyr. Inte stanna ute hela natterna i Californien. Inte fa traffa sa himla manga av manniskorna jag faktiskt har lart kanna har. Manniskorna i min vardag. Manniskor som jag ser vareviga dag, manniskor som jag har kant i hela mitt liv aven fast det bara 8 manader an sa lange. Inte ga runt och chilla med Trey i 7th period. Inte lyssna pa Mrs. Shoops rad infor framtiden som hon delar med sig av till alla  Vad fan liksom? Ska jag hem till en helt ny vardag, igen? Det finns ingenting som nagonsin kommer likna detta. Och det vet jag. Har ar nagra fa fa bilder fran mitt fina fina ar ♥







Kommentarer
Postat av: morfar

Verkar som om du börjar gilla USA och folket där.

2011-04-07 @ 08:50:37
Postat av: Matilda

Fint skrivet Kajsa! :-) Förstår om det kommer att kännas konstigt... Men samtidigt får du ju träffa din familj och dina vänner här hemma igen. :-) Puss & kram

2011-04-07 @ 11:05:25
URL: http://ityskland.blogspot.com
Postat av: Mami

Ja det kommer att kännas konstigt för mig också - att ha dig hemma!!! Men skönt. Det har varit rätt tomt utan dig. Puss

2011-04-09 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0