take me under your wing tonight , make me so perfect in your eyes


Dawna, Jelissa, Mallory, Erica, Walter, jag & Michael. Bild fran forra torsdagen da det var Senior Ethics.

Idag nar jag kom till skolan var det bajskallt ute, och nar jag kom till min 1st period blev jag jatteforvirrad, for varat schema ar ju jatte knappt pga CST-testing. Hade alla klasser forutom min 4th och 7th period, och alla klasser var 72 minuter langa. Efter skolan akte jag och Erica hem till mig och kollade pa hennes senior pictures som Chris tog i lordags. Ah hon ar sa himla fin. Det ar galet. I alla fall sa glomde vi bort tiden sa hon var tvungen att skynda sig till hennes jobb, och jag blev strandsatt hemma. Jag hade traning klockan 4 som varje dag, och ingen var hemma. Ringde hem till Nic runt 3:50 och hon hade exakt samma problem, ingen som kunde skjutsa och vi bada behovde komma till traningen.

Da far jag snilleblixten, "i think i'm just gunna go on my bike" AWESOME sager Nicole och sager, "i'ma go on my bike right now, so do the same thing and i'll see you there" sagt och gjort, sa flog jag fram pa min lilla cykel. Nar jag cyklade akte flera kompisar forbi och HOOONKade, och ropade KAJSSAAAAA efter mig. Fan tankte jag da, jag ville inte att nan skulle se mig. AJA, svettades gott nar jag kom till traningen och samma sekund som jag kommer dig sa kommer Nicole. Helt sjukt. Traningen var som vanligt, har ett swim meet imorgon och pa torsdag. Cyklade hem ocksa, aven fast Larissa erbjod att skjutsa mig, eftersom hon var vid poolen. Hon ar namligen coach for the diving team. Jag alskar att cykla. Vart att tillagga att vadret blev som vanligt runt 10 igen och solen var varm och skon som vanligt.

I alla fall har jag fralst min van Maddie, hon gillar svensk musik. Hon ALSKAR Gubben i ladan med Daniel Adams-Ray. Ganska roligt tycker jag! Vi spelade bade Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray idag in the parking lot. Sjukt roligt hihi. Nu ska jag gora en laxa sen sova. Typ. Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag undrar om du gör ditt projektarbete nu när su är i USA eller om du ska göra det när du kommer hem? Bra blogg!

2011-04-13 @ 22:46:19
Postat av: Sofia

Kul att din kompis gillar svensk musik :)

2011-04-15 @ 17:53:33
URL: http://kreuzbergliving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0