swedish fish ♥


GLAD PASK dar hemma! Eller i efterskott! Igar akte  Freddy hem till sitt alskade UCSB igen och vi familjen akte till The Camaras som vi alltid aker till nar det ar en holiday. Nar vi kom hem darifran hamtade Erica upp mig, och vi hamtade upp Nic och Amanda, vi akte till Jake dar vi chillade med vara homies. Fint avslut pa lovet maste jag saga. Vaknade upp i Ericas UNDERBARA sang med tanke pa hur jag sovit de senaste natterna haha, dansade lite, kollade pa henne nar hon stadade hennes rum, akte hem och nu gor jag lite laxor. Ska hanga med Maddie och Mallory senare. Dom har varit borta heeeeeela lovet. Igar brande jag min tumme, och det gor sa jakla ont nu alltsa. Ah sa fick jag en Easter basket av min vardfamilj! Kan ju saga att jag ALSKAR swedish fish haha. Peace

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha! Den där bilden ska jag sno och skicka till Niklas Bäckström. Han vägrade tro på mig att det fanns något som hette "Swedish Fish" när vi var tillsammans! :)

2011-04-26 @ 08:37:06
Postat av: Sofia

Haha.. man kan köpa dessa på Ikea i Tyskland också ;)



2011-04-28 @ 16:35:25
URL: http://kreuzbergliving.blogspot.com
Postat av: Bosse pappa

Jag älskar dig och längtar efter dig det gör vi alla.

2011-04-29 @ 19:00:00
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0